Herken je dit? Je bent goed in je werk en deskundig, dat weet je ondertussen echt wel. Maar je komt niet zo competent over met wat je nu aan hebt. Je ‘zit’ het congres uit. Na afloop neem je nog een glas wijn en wat bitterballen. Maar het liefst zou je naar je hotelkamer gaan en een zak chips opentrekken. Hoe krijg je meer contact met mensen waarvoor je hiernaar toe bent gegaan. Had je toch niet beter thuis kunnen blijven?
Herken je dit? Je bent bij heel interessante lezing van het onderwerp waar je super geïnteresseerd in bent. Maar hoe krijg je in hemelsnaam echt contact? Iedereen ziet er ‘anders’ uit en ze lijken elkaar allemaal te kennen. Als je eerlijk bent voel je je alleen. Moet je dan maar zonder iemand te spreken naar huis terug? Maar kun je dan echt zeggen dat je er alles uit gehaald hebt en dat het ‘nuttig’ en ‘leerzaam’ is geweest? Je had net zo goed een boek kunnen lezen. Je voelt je niet interessant en waardeloos.
Herken je dit? Je wilt graag contact met nieuwe mensen in je vakgebied en prospects. Maar de laatste keer dat je naar dat congres ging of die bitterballenmeeting, voelde je je wéer misplaatst. Ondeskundig op een of andere manier. Niet gezien. Is het omdat je niet die zakelijke uitstraling hebt? Of dat je te jong bent voor dit publiek? Moet je dan iets aan waar je je totaal niet in thuis voelt? Dat deed je de vorige keer. Toen was je juist te zakelijk gekleed, en was iedereen juist lekker relaxed gekleed. Je doet het ook altijd verkeerd. Je voelt je de buitenstaander. Je bent te jong voor dit publiek. Of te oud. Het is ook nooit goed.
Joella en Lidwien gaan je helpen! We hebben iets bijzonders voor je en gaan onze kennis met je delen! Om ontspannen je netwerk uit te breiden met de goede contacten. En om altijd het fijnste en meest effectieve aan te hebben.
Zodat je gezien wordt. En je je prettig voelt.
Lidwien en Joëlla schelen twintig jaar. Maar hebben dezelfde ambitie en weten wat kleding, netwerk en de juiste branding voor je kan doen. We weten hoe je je netwerk op de juiste manier kunt benaderen. Zodat je je nooit meer incompetent of misplaatst voelt. Onaantrekkelijk of niet gerespecteerd. Zwak of oud. Jong en schaamtevol.
Op Vrijdag 14 juni geven wij de workshop Pitch Perfect: Persoonlijke Branding en Effectief Relatiemanagement.
Van 10-17.00 uur in Utrecht. Voor mannen en vrouwen. Van 8-88. Zodat je eens en voor altijd verlost bent van die netwerk- en representatieproblemen.
We gaan heel praktisch aan de slag. Het is geen ‘do it to me’ gebeuren. Dus er wordt wat van je verwacht, op een leuke en ontspannen manier. We hebben een fantastisch programma voor je samengesteld. Joella geeft haar expertise over zakelijke representatie en branding en Lidwien wijdt je in de geheimen van Effectief Relatiemanagement.
Voor maar 159 euro. En nog meer: aan het eind van de dag krijg je een professionele foto van jezelf mee. Voor je Linkedinprofiel. Want wees eens eerlijk, wanneer heb je die foto van jezelf voor het laatst vernieuwd?
VROEGBOEKKORTING
De workshop kost 159 euro. Inclusief zakelijke profielfoto.
Maar als je je voor donderdag 16 mei aanmeldt, betaal je maar 129 euro. Na 1 mei 23:59 uur gaat de prijs naar 159 euro.
Joella is eigenaar van BoomImpress en ze geeft inspirerende lezingen en workshops over haar passie: personal branding en kleur-en stijladvies Lidwien Jansen is een verhalenverteller en netwerker. Verhalen op papier, voor het internet, maar ook verhalen voor op het podium.
Joella heeft gewerkt voor Louis Vuitton, L’Oréal, Nivea, het Kruidvat, Management Support, het Ministerie van Economische Zaken, Rijkswaterstaat, Monuta en nog veel meer Nederlandse en internationale bedrijven. Joella heeft bovendien jarenlang in Londen gewoond waar ze zich ook nog eens specialiseerde in onlinemarketing.
Lidwien heeft een communicatietrackrecord van 25 jaar. Overal waar ze komt bouwt ze netwerken. De laatste keer voor een Amerikaans bedrijf waar ze van scratch een netwerk van 3500 ambassadeurs.
Ze heeft gewerkt bij grote industriële bedrijven als Tata Steel en Strukton. In het Europees Parlement. Voor dienstverleners als Randstad Holding en Ahold (https://www.lidwienjansen.nl/).
Op de Haagse Hogeschool en voor non profit instellingen.
Lidwien weet netwerkmogelijkheden te vinden bij ieder contact dat ze maakt. En houdt ervan daar verhalen te vertellen. Nuttige en komische verhalen. Want die onthoud je.
"Met Lidwien leer je systematisch netwerken. Haar workshops hebben een fijne persoonlijke sfeer, met een actieve deelname en ruimte voor verhalen. Soms zijn de verhalen misschien een beetje te lang. Maar wel superonderhoudend en leerzaam!
“Lidwien geeft chte eye openers en concrete handvaten. Ik had wat weerstand tegen het systematisch werken. Maar uiteindelijk zorgt dat er voor dat je het zakelijk en persoonlijk aanpakt. Want tips en trucs die kun je natuurlijk ook van het internet plukekn. Het ging veel verder dan ik dacht.”
“Lidwien zet oude kennis in een nieuw perspectief en de onderlinge uitwisseling is netwerken in praktijk. Lidwien heeft een duidelijke passie voor `haar ́onderwerp.”
"Lidwien is een topper, kordaat en n geeft goede info over offline netwerken, waarmee je gelijk aan de slag kunt.
“Lidwien is een pittige begeleider die je helpt om over je eigen schaduw heen te stappen.”
"Joella is een enthousiaste en gedreven professional met oog voor mensen."
"Joella inspireert mensen van allerlei achtergronden om het beste uit zichzelf te halen!
"Joella is efficiënt, professioneel, maar is tegelijkertijd heel benaderbaar en je voelt je direct op je gemak"
"Joella heeft me verbaasd met al haar kennis over dit onderwerp en de leuke manier waarop ze dit brengt en anderen aanspoort - zodat er echt wat mee gedaan wordt!"
"Met Joella wordt shoppen leuk!"
Je twijfelt. Het klinkt aantrekkelijk, dit aanbod. Je hebt wel vaker zoiets willen doen. Je wilt het ook graag voor de vakantie doen. I
ets aan jezelf. Voor dat congres waar je naar toe moet. Voor de vakantie wil je nog echt even een zwaai geven aan je business.
Of je wordt 30, 40, 50 deze zomer? Wordt het tijd dat je jezelf heruitvindt? En op vakantie wil je je een keer niet als ‘die Nederlander’ in het buitenland voelen’ en de juiste dingen bij je hebben. Voor de vakantie wil je nog die nieuwe baan. En je netwerk daarvoor inschakelen. Je weet best dat dat het meest effectief is. Anders is het weer September en voor je het weet blijft alles hetzelfde….. Deze zomer is Revival in the air! Dat voel je echt.
Werkt het echt wel? Ik geef liever 159 euro uit aan een nieuwe jurk of pak. Of schoenen!
Ja, dat horen wij vaker natuurlijk. Maar vaak koop je dan toch weer hetzelfde als altijd. En blijf je ontevreden over hoe je er uitziet. Of ga je de stad in en kom je thuis met datgene wat je al járen koopt. Net even anders dan vorig jaar, maar eigenlijk…. Hetzelfde!! Want als je naar jezelf kijkt, die je altijd dezelfde versie, alleen…..ouder. Of: je koopt niets, omdat je in totale verwarring bent. Terwijl je er zo graag er net even ánders uit wil zien. Meer zoals je echt bent. Voor die andere baan. Voor opdrachtgevers die bij JOU passen. Mensen die jou zien zoals je echt bent.
Kleed je dan en gedraag je dan zoals dat bij jou past. Wij gaan het goud zien in jou zien en je gaat het goud ontdekken in jouw netwerk. Dat is zeker meer dan het tienvoudige waard van de 159 euro. Want die jurk die je weer aantrekt de eerstvolgende gelegenheid of dat colbertje in de verkeerde kleur? Dat is zonde van je geld! En zonde van je tijd die je je daar verkeerd in voelt.
Ik weet ondertussen wel wat mij staat en wat mij niet staat. Daar heb ik geen stylist voor nodig.
Fantastisch dat je je eigen stijl hebt ontwikkeld! Mooi en herkenbaar. Dan word je van achteren herkend om je stijl. Zoals Prinses Beatrix?
Zonder gekheid, soms blijf je wel ‘hangen’ in een bepaalde stijl terwijl de wereld doordraait. Kun jij ook mensen ‘herkennen’ aan de periode dat ze op de middelbare school zaten? Joella wel. De haarstijl, de kledingstijl. Het stond best goed toen je 18 was of 28, of 38. Maar je lichaam verandert, je leefstijl, je werkomgeving. Zou je niet met een paar kleine switches iets meer van deze tijd willen zijn? Passend bij de tijdgeest van 2019 in plaats van 2009 of 1999?
Ik heb wel eens kleuradvies gehad en die staaltjes liggen nog in mijn la.
Dat is heel herkenbaar! Ook Lidwien heeft twee keer kleuradvies gehad en bleef met gemak jarenlang zwart en donkerblauw dragen. Dan was het advies wel goed, maar de incentive om echt iets te veranderen niet. Dan raakt het advies je niet in het hart, en werd je niet getriggerd om echt iets te veranderen. Of het moment was gewoon niet het juiste? Wie zegt ie overigens dat je iets in een keer altijd leert? Sommige mensen slagen in een keer voor hun rijbewijs, anderen doen er tien keer over. Maar he, slagen zul je! Je bent toch een ambitieus type en je wilt je eigen zichtbaarheid helder maken. Met jouw eigen look and feel.
En Netwerken. Ik heb er gewoon een bloedhekel aan! Je moet gewoon goed je werk doen, en dan zien mensen je vanzelf wel.
Waarom denk je dat multinationals nog zoveel aandacht besteden aan profilering? Omdat het zonde van het geld is? Je weet echt wel beter, je kop in het zand steken met dit argument, is zonde van jouw kwaliteiten. Netwerken is KEY als je business wilt doen. Honderd keer beter adverteren. Mond -op-mond reclame van je netwerk is de beste reclame die er is. Dat weten we allemaal. Maar hoe doe je dat? Besteed je er wel goed aandacht aan? Als je ZZP’err bent of je wilt meer zichtbaar zijn binnen het bedrijf waar je werkt of de branche waarin je werkzaam bent, dan is het een MUST dat je je profilering en je skills serieus neemt.
Of wil je niet meer omzet, een baan die bij je past? Dan adviseren we je vooral niet aan deze dag deel te nemen.
Ik netwerk mij al een slag in de rondte. Ik doe mijn best, maar ik ontmoet nooit de goede mensen. Die mensen kent Lidwien ook. De mensen die maar netwerkbijeenkomsten afgaan. Of lezingen. Dan ontmoet je wel wat mensen, en heb je wat visitekaartjes, maar van een nader contact komt niets. In het gunstigste geval heb je alleen nog contact via Linkedin. “Ja ik zal aan je denken.” Een frustrerende bezigheid!
Goede acquistie zou nooit koud moeten zijn. Je kunt het veel dichter bij huis zoeken! Goed netwerken is aandacht geven aan relaties op de goede manier. Dat kan natuurlijk niet met iedereen. Dus met wie doe je dat in hemelsnaam en hoe? Lidwien laat je zien hoe je zakelijke relaties bouwt. Daarmee kun je jezelf veel tijd, geld en ellende besparen.
Ik ben hier echt te oud voor. Ik ken mijn stijl ondertussen.
Tja, als je jezelf te oud acht om nog iets te leren dan moet je vooral thuis blijven. Maar als je nog leergierig bent, ervan overtuigd bent dat er altijd meer is in het leven, als je je netwerk nieuw leven in wilt blazen op de goede manier, dan zien we je graag! Ook al ben je 88.
Is niet de helft van de ZZP’ers boven de vijftig? Nou dan! Dat vraagt om een revival! Van jezelf en je netwerk.
Ik ben hier echt te jong voor.
Wil je de weg van trial and error blijven lopen? Hoe heerlijk is het als je de skills en presentatie hebt die past bij je ambities? Wat een zaligheid als je dat jong kunt leren en in je pocket hebt. En je je authenticiteit kunt laten zien en niet doet wat de meute doet. Maar je onderscheidt met jouw uniciteit. En met jouw vaardigheden om met jouw talenten het verschil te maken voor jouw netwerk. Je kunt niet jong genoeg beginnen.
Netwerken, het is niets voor mij. Ik ben een introvert type.
Wie jou ooit heeft ingefluisterd dat je de clown van de party moet zijn om te netwerken, heeft je een slechte dienst bewezen.
Juist de mensen die luisteren, die aandacht hebben voor anderen zijn de beste netwerker. Netwerken is niet een extravert een one minute pitch over de bühne gooien. Van introvert zijn kun je een kracht maken. Het zijn vaak de beste netwerkers. Of kunnen het worden.
Het zijn de stille ambassadeurs die goed opletten. Alleen moet je wel weten hoe je dat moet doen. En dat gaan we je leren! Via een systeem.
Dus niet wat ad random tips die je overal wel van het internet kunt halen. Daar is Lidwien niet van. Structuur en systematiek dat is waar het om draait.
Ik wil mijn netwerk niet exploiteren. Ik vind dat niet ‘netjes.’
Waar haal je dat nu weer vandaan? De wereld hangt van de relaties aan elkaar. En je weet dat je meer kans hebt op een baan als je ‘gebruik’ maakt van je netwerk? En je weet dat meer opdrachten komen via mond-op-mond reclame dan via koude acquisitie, of een dure advertentiecampagne? Persoonlijke en zakelijk relaties zijn een rijke bron van informatie en ze vormen het smeermiddel van de samenleving. Daar is helemaal niets mis mee. De Haarlemmerolie van succes. Dat kun je echt leren. Oók als je verlegen bent. Oók als je schroom hebt. ‘Exploiteren’ is iets wat in je hoofd zit. Of heb je, als je dit woord gebruik, misschien alleen maar gebruik gemaakt van mensen en nooit iets ‘gegeven.? ’ Kijk daar gaan we het over hebben…. Een zakelijke relatie moet is net als een persoonlijke relatie moet in balans zijn. En soms is dit uit balans. Geef je te weinig. Of juist veel te veel…
Ja dat kennen we. Soms twijfelen wij zelf ook enorm over wat we wel of niet zullen doen. Vooral een vest van 30 euro…Ben jij zo’n type? Zo’n notoire twijfelkont? Of koop je soms veel te snel juist en veel te veel? Ben je te overenthousiast, weet je dat van jezelf, geef je zo 1000 euro uit, heb je dat te vaak gedaan en is het nu over en uit en investeer je zeker geen 159 meer?
Houden de teleurstellingen uit het verleden je tegen?
Neem dan deel aan onze gratis WEBINARS
Dan kun je ons vragen stellen over wat JIJ wilt en wat Jij nodig hebt. Noteer daarom in je agenda:
Woensdag 8 mei om 20.00 uur & Woensdag 15 mei om 20.00 uur
We geven je details over de dag. Geven we ook nog een checklist gratis weg!
Meld je aan voor het webinar.